Naujienos

Na štai, sveikinamės su nauja JST savanorių laida. Labai džiaugiamės, kad net nelengvu ir įtemptu laikotarpiu toks gausus jaunų žmonių būrys ryžosi pradėti tarnybą. Tikimės, kad šis 6 mėnesių savanorystės nuotykis jaunuoliams suteiks daug naujų patirčių, iššūkių ir nuotykių. Drauge su priimančiomis organizacijomis ir energingais savanoriais sieksime, kad savanoriai ugdytų savo bendrąsias ir dalykines kompetencijas, o priimančios organizacijos turėtų pagalbą įgyvendinant organizacijos tikslus, kuriais siekiama pokyčio visuomenėje 🙂  

Pranešame, kad atidaryta papildoma registracija į Jaunimo savanoriškos tarnybos programą 2021 metams šiose savivaldybėse: Vilniaus m., Ukmergės r., Trakų r., Širvintų r., Utenos r., Visagino r., Anykščių r.   Registracijos nuoroda: https://jst.jrd.lt/newCandidate   Daugiau apie jaunimo savanoriškos tarnybos programą: https://nibd.lt/jaunimo-savanoriska-tarnyba/     Tuo tarpu mūsų komandos mentoriai jau užbaiginėja naujos pažinties su savanorius priimančių organizacijų kuratoriais Utenos apskrities regione ciklą 🙂

Jaunimo reikalų departamentas organizuoja Jaunimo savanoriškos tarnybos mokymus naujiems savanorius priimančių organizacijų kuratoriams. Kviečiame registruotis! Vasario 1 d. 15.00 val. – Alytaus, Marijampolės bei Kauno apskrityse veikiančių PO naujų kuratorių mokymai. REGISTRACIJOS FORMA. Vasario 2 d. 15.00 val. – Utenos, Vilniaus, Panevėžio, Šiaulių apskrityse veikiančių PO naujų kuratorių mokymai. REGISTRACIJOS FORMA. Vasario 4 d. 15.00 val. – Telšių, Tauragės, Klaipėdos apskrityse veikiančių PO naujų kuratorių mokymai. REGISTRACIJOS FORMA.

2021.01.14 vyko pirmasis šių metų kompetencijų tobulinimo seminaras „Ką reiškia būti korepetitoriumi“ kurio tikslas – padėti suprasti vaikus / jaunuolius esant korepetitoriumi. Seminarą vedė ir patirtimi dalinosi Harvardo universiteto neuromokslų ir socialinės antropologijos bakalaurą baigusi Emilė Radytė. Seminaro metu nagrinėtas stresorių suvokimas ir trauminiai įvykiai bei kaip tai įtakoja vaikų ir jaunuolių mokymąsi. Bandyta suvokti mokymosi stilius ir jų naudą siekiant teigiamų mokymosi pokyčių. Buvo priminta, kad kartojimas yra geriausias mokytojas, kuris parodo smegenims, kas yra svarbu. Taip pat atskleista, kokia svarbi yra smegenų mankšta. Jei norite išbandyti smegenų mankštos iššūkį apsilankykite čia. Labai dėkojame Emilei Radytei už nuoširdų...

Senuosius metus užbaigėme smagiai bendraudami su Jaunimo savanoriškos tarnybos savanoriais. Aptarinėjant šešių mėnesių savanorystės nuotykį supratome, jog nesvarbu, kokioje organizacijoje savanoriauji, svarbu tai, kiek Tu sąmoningai įsitrauki į jos veiklą ir prisidedi prie bendro visuomenės gerbūvio kūrimo. Sakome ačiū visiems savanoriams, už tai, kad 2020 metais buvote drauge ir dalinotės laiku, patirtimi, pamokomis ir šypsenomis 🙂

Baigiantis metams ir artėjant šventėms atsigręžiame į praėjusius metus, reflektuojame, prisimename… Šie metai niekam nebuvo lengvi, tačiau norime pasidžiaugti ir padėkoti, kad buvote kartu! „Ne imti, bet duoti“ veikla neįmanoma be savanorių, be palaikančių žmonių ir besišypsančių veidų. Savanoriai, vaikai ir mūsų komanda visus metų iššūkius įveikė kartu, mokydamiesi iš jų ir padėdami vieni kitiems. Tad to ir linkime – bendrumo, vilties bei noro pakeisti pasaulį. Ačiū, kad dalinatės gerumu! Pasitikime Šv. Kalėdas su viltimi (:

Gruodžio 15 d. „Ne imti, bet duoti“ komanda suorganizavo viešą paskaitą, kvietusią pažinti ir mokytis pozityvių vaikų auklėjimo metodų. Paskaitoje kviesti dalyvauti visi norintys ir suinteresuoti vaikų  ugdymu, pozityviais auklėjimo metodais, principais ir rezultatais. Dalyviai buvo kviečiami dalintis savo patirtimis ir įžvalgomis apie pozityvius vaikų auklėjimo metodus: aptartos metodikos, dalytasi patarimais, kaip užmegzti pozityvų santykį su vaiku, kokie yra pagrindiniai tvaraus, teigiamo bendravimo su vaiku principai. Paskaitoje nemažai dėmesio skirta diskusijoms apie vaikų tarpusavio pavydą, kryptingą ir tikslingą dėmesio visiems vaikams padalijimą. Paskaitoje ne tik gilintasi į jau pažintus ir naujus auklėjimo metodus, bet ir suteikta galimybė įgyti naujų...

lt_LTLT